Notícies de l'Associació

Funerària de Terrassa ha dut a terme durant el mes de març de 2019 un projecte de renovació i adequació de l’oficina d’atenció al visitant del cementiri municipal. L’objectiu de l’empresa municipal ha estat reforçar l’estructura, optimitzar l’ús dels espais, adaptar-los per a noves funcionalitats, i actualitzar-los per fer-los més còmodes i eficients.

Durant dues setmanes, la instal·lació s’ha hagut de tancar al públic, i l’atenció a les i els visitants del cementiri s’ha traslladat a les oficines del tanatori. La voluntat de Funerària ha estat en tot moment minimitzar les possibles molèsties a les persones visitants, oferint un punt de servei a pocs metres de l’oficina del cementiri, i dintre del mateix recinte del complex funerari municipal.

Durant el període d’execució de les millores, l’oficina d’atenció del carrer de Topete ha comptat amb personal de reforç per atendre a totes aquelles ciutadanes i ciutadans que han volgut fer els tràmits relacionats amb el cementiri des d’aquesta cèntrica ubicació. A partir de l’1 d’abril, l’oficina de Topete tindrà un nou horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres, de 9.15 a 14 hores, i els dimecres, en horari de tarda, de 16 a 19 hores.

La nova configuració de l’oficina permetrà incorporar el trasllat de restes al llistat de tràmits que es poden fer des d’aquest equipament. També ofereix un espai íntim, còmode i funcional pel lliurament de les cendres.